2020 01.09.2020  -  30.06.2021
Vejledning

Gymnastik Forældre/barn 2-4 år (GYUNG)
Ved hjælp af lege indføres de små i gymnastikkens verden. Mor eller far er med som støtte for barnet i hele forløbet. 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Gymnastik Forældre/barn 3-5 år (GYUNG)
Ved hjælp af lege indføres de små i gymnastikkens verden. Mor eller far er med som støtte for barnet i hele forløbet. 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (0)

Gymnastik Forældre/barn 3-5 år (GYUNG)
Ved hjælp af lege indføres de små i gymnastikkens verden. Mor eller far er med som støtte for barnet i hele forløbet.
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (0)

Gymnastik Forældre/Barn 2-5 år (GYUNG)
Ved hjælp af lege indføres de små i gymnastikkens verden. Mor eller far er med som støtte for barnet i hele forløbet.
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (0)

Gymnastik Børnespring 5-6 år (GYUNG)
På dette hold vil vi gennem leg og sjov lære grundteknikkerne til springgymnastik. Vi vil arbejde med spring som kolbøtter og lignende, og lære redskaberne at kende. Vi vil også lære at hoppe i trampolin og lave saltoer.
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (0)

Gymnastik Børnespring 6-7 år (GYUNG)
På dette hold vil vi gennem leg og sjov lære grundteknikkerne til springgymnastik. Vi vil arbejde med spring som kolbøtter og lignende, og lære redskaberne at kende. Vi vil også lære at hoppe i trampolin og lave saltoer.
  
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (0)

Gymnastik MGP-Dans og leg 5-7 (GYUNG)

Holdet henvender sig til piger i aldersgruppen 5-8 år. På holdet leger vi lege, bevæger os til MGP-musik, og lærer at danse. Vi får sved på panden og hygger os. Holdet er for nybegynder samt let øvet. I løbet af sæsonen vil vi nå at lære 3 danse som vil blive fremført til den årlige gymnastikopvisning sidst i marts eller først i april.


Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Gymnastik Springhold 8-10 år (GYUNG)
Vi skal øve en masse forskellige spring - stå på hænder, kolbøtter, vejrmøller og salto
Vi skal lege og lave opvarmning til musik
Alle kan være med - også dig som aldrig har prøvet springgymnastik før.
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Gymnastik Springhold 10-16 år (GYUNG)
Det forudsættes, at deltagerne har en vis erfaring med spring for at kunne deltage på dette hold. Der arbejdes med teknikker og selve springets udførelse.
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Gymnastik Showdance begyndere (GYUNG)

Holdet henvender sig til piger i aldersgruppen 8-11 år, niveauet er let øvet / øvet. Vi starter timen med opvarmning, som indebærer smidighedsøvelser samt gulvøvelser fra ballettens verden. I løbet af sæsonen vil vi lære ca. 3-4 danse afhængig af længde og sværhedsgrad. Koreografierne varierer i stilart fra jazz, hip/hop, disco, moderne og funk. Sæsonen afsluttes med en opvisning til den årlige gymnastik opvisning sidst i marts eller først i april. 

Der kan forventes et gebyr på 50 kr. til tøj i forbindelse med opvisningen.


Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Gymnastik Jump4fun 6-16 år (GYUNG)

Jump4fun er et bevægelsestilbud til dig, som er mellem 6-16 år og har udfordringer med overvægt og/eller ikke føler du passer ind på andre idrætshold. Vi laver en masse sjov og blandet motion, der giver smil på læben og sved på panden. Det koster 400,- kr. for træning en gang om ugen i en hel sæson. Men kom endelig forbi til en gratis prøvetime og tag gerne mor eller far med, så vi kan hilse på hinanden.

Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Gymnastik Zumba (GYMKH)

Her kommer der virkelig fuld damp på. Hop og fedtforbrændende øvelser, der næppe kræver yderligere instruktion.

Zumba (alm) er for dem der enten har prøvet Zumba før, er i god form, ikke har store problemer med hård fitness danse træning.
Zumba Gold er for dem, der ikke har prøvet Zumba før, som ikke er i god form, som kan have problemer med hård fitness danse træning.
Det kan f.eks. være ældre, gravide, folk der aldrig har danset eller ikke er vant til at røre sig – eller foretrækker en intro og en lidt mere stille og rolig tilgang.
Faktisk er Zumba Gold – en mild udgave af Zumba, der tager hensyn både i tempo og sværhedsgrad.


Mvh. Eva Ørndrup
Zumba instruktør

Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Gymnastik Puls/Styrke Qvinder (GYMKM)
Dette er for kvinder, der gerne vil komme i form og føle en tydelig forbedring. Der bliver forbrændt kalorier og opbygget muskler. Der skal løbes, intervaltrænes, cirkeltrænes og meget mere.
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Gymnastik Sved på panden for d (GYMKM)
Motionsgymnastik for damer, der gerne vil røre sig lidt en gang om ugen og føle velvære efter timen. 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Gymnastik Motiongymnastik for (GYMKM)
Dette er motionsgymnastik, hvor hele kroppen får en tur, så det kan mærkes, at man har været til gymnastik. Der kan  afsluttes med et spil volleyball.
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Gymnastik Spring øvede Piger/D (GYUNG)

Det er for øvede springere der med hjælp kan udføre saltoer samt araberflik - og selv kan udføre koldbøtter, vejrmøller samt araberspring.
NB! Der trænes hver anden uge, og det er i lige uger. 
I skal også sikre jer, at jeres mailadresse er rigtig, da de fleste informationer på dette hold vil blive sendt ud på mailen.


 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Gymnastik Pilates for alle (GYMKM)
Pilates instruktøren leder dig igennem denne time, således du føler, du har ydet noget, der kommer dig selv til gode, når du er på vej hjem igen. 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Gymnastik Aqua-træning Lundebj (GYMKM)
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (0)

Gymnastik M/K motion ti. 17.00 (GYMKM)

Dette hold taler til den modne alder - og deltagerne kan godt følge med i øvelsernes tempo. Hele kroppen bliver aktiveret i denne time.

Vi slutter af med afspænding. 


Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Gymnastik M/K Seniorer sjov mo (GYMKM)

Kom og vær med til anderledes oplevelse af gymnastikken. Der kommer også sved på panden på dette hold.

Vi slutter af med afspænding.

Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Moderne pardans for øvede (GYMKM)

Dette hold henvender sig til par, der har gået til dans i flere år og langt hen ad vejen mestrer grundtrin samt basisfigurer i Engelsk vals, Quickstep, Tango, ChaChaCha, Jive og Rumba. Vi vil fortsat arbejde med grundteknik, men også lære nye figurer. Holdet er ikke for turneringsdansere - målet er i en hyggelig og uformel atmosfære at have det sjovt, at få udviklet dansen og at få rørt os, herunder ikke mindst lattermusklerne.



Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Moderne pardans for begyndere (GYMKM)
Moderne pardans, begyndere

Holdet henvender sig til par, der enten ikke har gået til dans før, eller hvor lærdommen fra barndommens danseskole er gået næsten helt i glemmebogen. I vil blive undervist i engelsk vals, quickstep, jive og cha-cha-cha. Vi vil fokusere på basis-teknik i form af grundtrin, holdning og takt, men også på nogle få og enkle variationer i hver af de fire danse. Undervisningen foregår i en meget uformel atmosfære - det primære er at lære at danse, at få rørt os og at have det sjovt.

Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Hatha Yoga kl. 16.45 (GYMKM)
I Hatha yoga arbejder vi med åndedrætsøvelser, fysiske stillinger der strækker og smidiggør kroppen på en blid og harmonisk måde. Dette giver en indre ro og balance i sindet.
Hver gang afsluttes med afslapning.
Alle kan deltage, da vi starter langsomt og arbejder hen imod de klassiske yoga stillinger.
NB! medbring godt underlang og tæppe. 
 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (0)

Hahta Yoga kl. 18.15 (GYMKM)
I Hatha yoga arbejder vi med åndedrætsøvelser, fysiske stillinger der strækker og smidiggør kroppen på en blid og harmonisk måde. Dette giver en indre ro og balance i sindet.
Hver gang afsluttes med afslapning.
Alle kan deltage, da vi starter langsomt og arbejder hen imod de klassiske yoga stillinger.
NB! medbring godt underlang og tæppe.
 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (0)

Hatha Yoga kl. 19.30 (GYMKM)
I Hatha yoga arbejder vi med åndedrætsøvelser, fysiske stillinger der strækker og smidiggør kroppen på en blid og harmonisk måde. Dette giver en indre ro og balance i sindet.
Hver gang afsluttes med afslapning.
Alle kan deltage, da vi starter langsomt og arbejder hen imod de klassiske yoga stillinger.
NB! medbring godt underlang og tæppe.
  
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (0)

Passiv (pas)
Her kan du tilmelde dig, hvis du vil være passiv medlem. Der er IKKE mødetid om torsdagen, det er kun ren teknisk for at få oprettet "holdet"
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

SOMMERHOLD (SH56)
SOMMERHOLD!
Desværre har vi i år ikke mulighed for at oprette sommerhold.
Det skyldes influenza epidemien.
Skoler, haller m.m. er lukket ned, da man ikke må være ret mange samlet.
 
Gå ind med jeres login og tilmeld jer.
Jeres hold hedder det samme som vinterholdet og træner på de samme tider.
 
I kan se, hvornår jeres hold starter op, når i tilmelder jer.  
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (10)